~¤¦¦♥¦¦¤~A7san As7ab Fe El Riyad ~¤¦¦♥¦¦¤~
عزيزي الزائر .. ربما يجب عليك التسجيل قبل أن تتمكن من المشاركة.. وأهلا ومرحبا بك معنا في منتدى

A7san As7ab Fe El Riyad

مع تحيات::
Midolovers Titolovers
عزيزي الزائر .. ربما يجب عليك التسجيل قبل أن تتمكن من المشاركة.. وأهلا ومرحبا بك معنا في منتدى

A7san As7ab Fe El Riyad

مع تحيات::
Midolovers Titolovers
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

اضحك بس اوعى تموت من الضحك

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
memo
عضو جديد
عضو جديد
memo

ذكر العذراء الخنزير
تاريخ الميلاد : 15/09/1995
28
الموقع في قلب اعز انسان
العمل/الترفيه ارضي كل الي حولية

اضحك بس اوعى تموت من الضحك Empty
مُساهمةموضوع: اضحك بس اوعى تموت من الضحك   اضحك بس اوعى تموت من الضحك Icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 18, 2009 5:24 pm

مرة محششين اول مرة في حيتهم يركبو طيارة هلكوبتر فلما طلعو الجو بردو فطفو المروحة

دكتور بطري راح يتقدم للجواز فأهل العروسة سألوه انت معروف في المنطقة وليك سمعة حلوة ام رد الدكتور البطري وقال طبعا دنا مفيش حمار في المنطقة الي وهو عرفني

مرة واحد راح يزور صحبه في المستشفى فسأل الدكتور هو صحبي عندو ايه ام قال الدكتور حبك عندو تسمم ومش لازم ياكل اي حاجة غير فكها وميةفقلو ماشي يا دكتور فقام نزل لمحل بيبيع فكها فقل لصاحب محل الفكها انا عايز فكها خفيفة لواحد تعبان بيشكي من بطنو ام قلو خد تفاح الو اوك بكام الكيلو قلو بسبعة جنيه ام قلو لا يا عم حبي مش تعبان للدرجادي

اتمنى انها تكون عجبتكو وتحياتي واحترامي ليكم كلكم
????
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد: اضحك بس اوعى تموت من الضحك   اضحك بس اوعى تموت من الضحك Icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 01, 2009 6:31 pm

حلووووووووووووووووووووه
Ahmed Rashad
عضو فعال
عضو فعال
Ahmed Rashad

ذكر العقرب القرد
تاريخ الميلاد : 17/11/1992
31
الموقع الرياض

مُساهمةموضوع: رد: اضحك بس اوعى تموت من الضحك   اضحك بس اوعى تموت من الضحك Icon_minitimeالأربعاء نوفمبر 11, 2009 2:35 am

اه ياعم النكت دي انا كنت هموووووووت من الضحك

اضحك بس اوعى تموت من الضحك
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» دور أسمك وموووووووووووووت من الضحك
» اضحك كركر واوعى تفكر حلوة الدنيا زى السكر